vineri, octombrie 18, 2013

Sunt perfectionista..

     Cred ca cel mai mare defect al meu este perfectiunea. Incerc de la inceput sa fac totul perfect concentrandu-ma pe detalii pentru ca mi-i teama sa gresesc. Prima impresie mi se pare foarte importanta si imi pasa ce vor crede altii. Aloc suficient timp lucrurilor de o importanta scazuta si neglijez cele cu adevarat importante, ca mai apoi sa constat ca am pierdut timpul cu ceva mai putin important. Iar timpul pierdut nu-l poti recupera niciodata. Nu sunt multumita de un anume rezultat deoarece fac comparatii si cu alte persoane. Sunt constienta ca un lucru bun il poti obtine doar prin munca, rabdare si pasiune, asta insemnand sa faci si multe greseli. Si acele persoane care au obtinut un lucru bun au trecut prin toate astea.
Cand esti perfectionist, vrei sa faci un lucru sa iasa perfect, atepti momentul potrivit pana cand altcineva care nu s-a temut sa greseaca il face inaintea ta...


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu