miercuri, decembrie 04, 2013

… din pasiune…

Astfel mi-am descris pagina de facebook. 
     Pentru mine cea mai mare satisfactie este atunci cand ma ocup cu ceea ce imi place. Fericirea mea vine din lucruri marunte, poate pentru unii neinsemnate, banale sau care trec cu vederea. 
     De cand sunt libera, in fiecare zi timpul mi se pare foarte scurt, mereu imi gasesc ceva sa fac. Nu-l pierd uitandu-ma la filme, citind tabloide, vorbind pe retele sociale. Nu am si nici nu vreau sa am televizor, deoarece astazi televiziunile iti ofera doar show-uri de prost gust. In schimb nu stiu ce as face fara internet J, de aici pot selecta ceea ce e pe placul meu.
     Imi place foarte mult sa citesc (o carte intotdeauna isi va gasi loc in casa mea), imi place sa confectionez diferite chestiute utile (bijuterii, cutii, cosulete, floricele, felicitari, decoratiuni interioare), nu conteaza ce tehnica, din ce material, daca imi place incerc sa le fac cu propriile maini. E o satisfactie enorma sa vezi opera finala la care stii ca ai muncit si ai depus suflet.  De asemenea imi face o deosebita placere sa le ofer in dar persoanelor dragi cadouri originale.
      Imi place sa manipulez imagini in Photoshop. Acum invat si alte programele din suita Adobe.
     Un alt avantaj atunci cand nu depinzi de cineva e ca oricand pot sa merg acasa la parinti sa le dau o maina de ajutor. 
   
    Cand esti absorbit de ceea ce faci, timpul zboara foarte repede si parca ai fi vrut sa faci mai multe si nu prea ai reusit... si raman planurile pe urmatoarea zi. Si parca iti pare ca dureaza foarte mult sa obtii lucrul final, dar e la inceput, e multa migala, tinzi spre perfectiune.. Si pare atat de usor dintr-o parte..
     Nu am spatiu in camera, dar mi-am creat un coltisor al meu, desi recunosc uneori ma mai extind J. Asa cred ca e la toti cei care au aceleasi pasiuni.
     Multe lucruri care la inceput pareau complicate, acum mi se par foarte simple. Asta e, trebuie sa ai multa rabdare si cu timpul le insusesti pe toate. Toate visele se pot realiza, daca ai curaj sa le urmezi (Walt Disney).

      PS. Multumesc jumatatii mele pentru intelegere, incredere si sustinere.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu